Megkaptam a magazint, de nem volt benne CD melléklet.
Az Irányadó magazint a hónap első hetében, a CD mellékletet a harmadik hetében postázzuk. Lehet, hogy első alkalommal együtt kaptad meg a két kiadványt, ez akkor lehet, ha a hónap második felében fizethettél elő az Irányadóra.
Megérkezett a magazin, de számlát nem kaptam. Hogyan történhetett?
A papír számlát az előfizetés első számával szoktuk postázni, az utalást követő 2 napon belül. Lehetséges, hogy e-számlát kértél a megrendeléskor, melyet e-mailben küldtünk az átutalást követő 2 napon belül.
Másik lehetséges magyarázat, hogy a papír számla véletlen benne maradt a borítékban, mikor kivetted a magazint. Ilyen esetben kiállítunk egy hiteles számlamásolatot. Írj az ügyfélszolgálatnak!
E-számlát kértem, de nem érkezett meg az e-mail címemre!
Lehetséges, hogy másik e-mail címet adtál meg.
Betelt a postafiókod, ami nem tudta fogadni az e-mailt.
Véletlen elírtad az e-mail címet.
A levelező rendszered a SPAM mappába tette az e-mailt.
Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal és újra elküldjük az e-számla linkjét tartalmazó e-mailt!
E-számlát kértem, meg is érkezett az e-mail, de nem tartalmazott mellékletet!
Az e-mailben NEM csatolmányként szerepel az e-számla, hanem egy linkre kattintva tudod letölteni az e-számládat.
E-számlát kértem véletlenül, de papír számlát szerettem volna. Mit tegyek?
Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, mert ebben az esetben sztornózzuk az e-számlát és kiállítunk egy hagyományos papír számlát, melyet még aznap postára adunk az általad megadott postázási címre.
Időközben megváltozott a postázási címem, át lehetne írni?
Természetesen! Írj az ügyfélszolgálatnak egy e-mailt, a címváltozásról.
Kitöltöttem a megrendelő űrlapot, de nem kaptam meg a díjbekérőt.
Lehetséges, hogy más vagy hibás e-mail címet adtál meg.
Betelt a postafiókod és nem tudta fogadni az e-mailt. Esetleg más technikai hiba történt. Ha nem kaptad meg a díjbekérőt, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy kiderüljön a lehetséges ok. Ha a rendszer regisztrálta az előfizetési szándékodat, és elkészült a díjbekérő, egy újabb e-mailben csatolmányként elküldjük Neked.
Előfizettem a magazinra, meg is kapom minden hónapban rendesen, mégis kaptam olyan e-mailt, hogy nem még nem utaltam át az előfizetési díjat és törölni fogják a megrendelésemet.
Megeshet, hogy véletlenül a megrendelő űrlap kitöltésénél kétszer nyomtad meg az „Előfizetek” gombot vagy valami más okból a rendszer kétszer rögzítette a megrendelést, két különböző sorszámon. Semmi probléma, ha jelzed nekünk, a második rendelést töröljük, így nem fogsz több fizetési emlékeztető e-mailt kapni.
Megrendeltem a magazint, de időközben kiderült, hogy a cégem korábban már előfizetett rá. Hogyan töröltethetem az előfizetési szándékomat?
Írj egy e-mailt az ügyfélszolgálatnak, és töröljük a megrendelést.